ADV
8 april 2024
Chinese sportsector biedt ruimte voor groei
De Chinese consument lijkt zich steeds meer bezig te houden met sport en gezondheid. In Fidelity’s grafiek van de week is te zien dat de verkoop van sportkleding in 2023 een recordniveau van 386 miljard renminbi bereikte. In de huidige vertragende Chinese economie is een sector met veerkrachtige groei lastig te vinden.
Hoewel de fundamentals sterk zijn, ziet Fidelity dat Chinese sportkledingbedrijven onder hun langetermijnwaardering worden verhandeld. Er liggen dus kansen om aandeelhouder te worden van marktleiders die zich kenmerken door sterke merken, een consistent hoog rendement op kapitaal en degelijke vrije kasstromen.
Cashcow
Cashcow is het multimediale platform voor particuliere beleggers in Nederland. Het platform geeft inzicht in onder andere beleggingsfondsen, vermogensbeheer, vastgoed(fondsen), online beleggen, fiscale beleggingsmogelijkheden en andere alternatieve beleggingsvormen. Bovenmatige interesse is er voor nieuwe investeringsmogelijkheden.